Länge sedan...

Det var ett tag sedan jag uppdaterade.
Har köpt dom där fina kläderna.
Fast det dröjer ju ett tag innan han kan använda dom, då han börjar dagis kanske ;)

Höstoverallen från pop på rea :) :


Sedan från älskade Lindex:




Nu är det inte länge kvar innan min carnosa blommar :)


Nu har Henki semester,så nu slipper man bli väkt av väckarklockan varje morgon. (hmmm hur stavar man det?)
Har inte nt så mycket denna vecka, har varit en liten sväng på marknad, träffade syster M och gav henne pengarna för blingo.. fast inte allt för det var nått tekniskt fel då jag skulle ta ut pengarna. Såklart!
Syster A tog lindexkläderna på sitt kort annars hade jag inte haft råd med dom denna månad... och då hade dom nog varit slut, hon är så snäll och go min syster .

Min fina bebis sover i bilen:


Ligger i vagnen och bökar:


Slut för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0