Arons

Idag har jag benjamin och Casper gått till stan.
Benjamin gillar ju blommor och han såg dessa som jag bara var tvungen att fota:



Vi gick och åt på Tasty burger, när i ätit klart la Casper av en SUPERKRÄK (han åt han också) över HELA min tröja, så det var bara att gå och köpa en ny för jag kunde ju inte gå med en nerspydd tröja på mig :)
På stan var det en massa bilar, så jag var tvungen att fota och skicka till Henki för han är ju på bilträff  Volkswagen..



Sedan for vi hem och gick på Arons för Benjamin ville så gärna dit, vi var bara där ett litet tag fördet var sååå kallt :)



Sedan gick vi hem och gjorde lax och potatis och sallad :) såååå gott :)


Igår var vi på tivoli, Benjamin åkte som bara den :)







Denna åkte han dagen före med Henki annars hade han inte fått åka den... och han säger nu att han ska ALDRIG mer åka den :)


Och sedan en bild på min lilla bebis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0