Blingo party

Har jag varit på idag, så fina kläder speciellt dom blåa med "yxmönster" :)

På väg dit:


Framme på kallkällan (hmm hur stavas det?) servi detta söta:


Var sen på golfängen med H och B och C såklart.
For en sväng till hertsön sen (lillasyster är uppe) träffade Sandra hon berättade att en sagt upp sig på mitt jobb.

Benjamin (gillar att göra miner):


Benjamin har kammat håret å Casper:


Casper sitter vid köksbordet och äter på haklappen:


Kolla in frillan :


Glad:


Tittar på tv:


Sötnosar (en ledsen):


Benjamin gör miner igen:


Slutför idag (måste sova).

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag har länkat till dig i min blogg :-)

2008-06-15 @ 16:18:02
URL: http://busbarnet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0