Jaha ja...

Vad ska jag skriva nu då?
Har fått mina SUPER FINA kläder till Casper från Blingo nu:


Sen har det ju varit Midsommarafton, som vanligt var det konstiga krav och förfrågningar...
Kia tycker vi ska lägga 100:-/år till elen i stugan..... hmmmm varför det? vi är där en gång/år alltså midsommar och då sitter vi på altanen och äter, och i vanlig ordning skulle hundarna släppas lös... suck... nä nästa år blir det nog inte att fara dit.

Min moffa på Midsommar:


Och lilla Casper och jag i stugan:


Benjamin han jag inte fota nått för han sprang bara omkring hela tiden.

Så Marlene är du nöjd nu? ;)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jaaaa :-)

2008-06-24 @ 22:15:58
URL: http://busbarnet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0