Tycker om våren/sommaren

då blommar och växer mina hoyor så mycket :)





och min H Carnosa (som fick mig att börja sammla på porslinsblommor) har knoppar för första gången, tog den som en liten stickling från jobbet för jag minns lite hur länge sedan.


och min multiflora blommar såklart, fast bladen ser fula ut, tror Henki har vädrat fr hårt på den stackaren... ska kaa den i bitar och rota om den :)



och min imperialis har blivit galen (den bor i Benjamins rum)


upp efter gardinen:


och upp efter taket :) suddig bild:

Kommentarer
Postat av: Marlene

Men hallå... nu är det ju länge sen det uppdaterades här...

2008-06-23 @ 20:59:59
URL: http://www.busbarnet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0