Har promenerat ...

Har promenerat till stan idag, blir ju inget sånt på veckorna längre för Benjamin vill INTE gå till stan :(
Jag har ju sån ångest över min vikt är ju van att vara smal...
Så sen när H får semester så ska jag promenera lite mer igen, och sluta äta så mycket godis måste jag göra men jag har ju alltid ätit mycket godis :)
Men nu måste det bli ändring, jag drömmer tom om att jag mår dåligt över vikten... det är helt klart enda nackdelen med att få barn att jag går upp så mycket i vikt under graviditeten. Efter Benjamin gick jag ju ner, vägde 59 då jag blev gravid med Casper och jag är ju lång, BM sa att jag var på gränsen till underviktig, men jag skulle iaf villja väga 65 iaf till en början :)

En liten bild på lillebror och Casper jag fått av syster Annica:


Sen en bild på min söta bebis :)


Åhhhh suck skrev mer och la in fler bilder, men det försvann... orkar inte göra om...
Har i veckan ringt och bokat dop också, den 19 Juli.
Lite sent... men bättre än inget...

Kommentarer
Postat av: Marlene

Men så kan du ju inte göra, jag jobbar ju den 19 :-( Jag börjar 12:45

2008-06-29 @ 16:02:58
URL: http://www.busbarnet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0