Varit på BVC idag.

Med Casper, han vägde idag 7690 så han hade bara gått upp drygt 200 gr på en månad... inte så mycket.
Han var 66 lång, och hmmmm var det 44 i hatt mått? minns inte.
Han fick även sin andra vaccinspruta idag, han blev så ledsen så ledsenmin lilla bebis,men det gick fort över.

Min bebis bli 5 månader idag!!!! oj så fort det gått, börjar ju jobba om 3 månader..saknar iofs vissa på jobbet så för den skull ska det bli kul att komma tillbaka speciellt lilla fridisen :)
Sandra hon sviker och och skaffar bebis hon också :)

Sen gick vi till stan, träffade Linda (Larsson) där... träffade även Elin??? minns inte om hon hette så, från Björken/Häggen hon hade fått en till bebis som var bara 2 veckor gammal och PYTTELITEN :).
Sedan tog jag bussen och hämtade Benjamin på skolan då han slutade 13:20.

Tvättat och lagat mat har jag gjort och nu sitter jag här (Henki körde Benjamin till sin klasskompis Saga).
Lillbebis sover, men han vaknar nog snart :)

Påväg hem från IKEA:

image7

Gympar i våran säng:

image8

Hämtat storebror på skolan:

image9


Storebror idag påväg hem från skolan:

image11

Vi såg en sån här:

image12

Nu ska jag nog sätta mig några minuter i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0