Jaha...

Har jobbat idag, hade TC... men schemat blev INTE klart...
Det är ju heeelt snurrigt  med helgerna... folk byter helg hur som helst fram å tillbaka så då är det JÄTTE mycket folk en helg och JÄTTE lite helgen efter....suck...
Jobbar FM i morgon sen har jag semester 2 dagar (blir då ledig 4 dagar) för B och H åker till sthlm och ska på monster jam.
ÅHHH i helgen så kom söta fridisen meden porslinsblomma ttill mig... söta söta hon :)
retusa eller så heter den... är USEL på stavningarna :)

Bild:


Mina porslinblommor i vardagsrummet:


Närbild på den som blommar som syns lite på bilden där...4:e från vänster:


Lilla hjärtegrynet på Leoslekland (Benjamin hann jag inte fota han sprang runt som bara den med Jennifer):


nya bodyn:


Och Maten då ;)


Måste nog gå och sova nu så jag inte är heeelt slut i morgon.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sådär ja :) Nu ska vi se!



Först går du in på en film på youtube. På höger sida står det "Embed" och en massa text och krumilurer. Då tar du bara och kopierar hela den texten.



Sen går du in på ett nytt inlägg på bloggen. Och klickar på "HTML" som finns där du kan göra skrivstil, fetstil o.s.v.



Då kommer det upp en ruta. Då klistrar du bara in det som du kopierat. Sen trycker du på uppdatera som finns längst ner i den rutan som kom upp.



Låter jobbigt nu men det är jättelätt då du gjort det en-två gånger :)

2008-11-05 @ 13:59:02
URL: http://jennielarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0