Titta

Vad lilla C har börjat med.
Men  han är för feg för att gå :)



och så här brukar han stå då jag sitter vid datorn.



Idag är jag ledig, tänkte jag skuulle hinna till Anna och hälsa på hon fyllde år igår, och titta på deras hus dom köpt.
Men jag gick till stan och hämtade kläder jag beställt åt B och C  2 jeans till B och ett par hängseljeans till C.
Sen var klockan så mycket så det var bara att åka hem och laga middag det blev ugnspankaka :)
Nu jobbar jag tors, fre, lör å sön.
Sen är jag ledig måndag (tror jag).
Går 7-16 i morgon på H :/  tur man kan rutinerna där  *not*, jag hatar verkligen att känna mig "ny"  och inte kunna rutinerna...
Men men det går nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0