Länge sedan..

Är dålig på att uppdatera...(jobbar ju)
Lilla C har rammlat ner från våran säng idag (då jag var på jobbet)
Han slog sig inte som tur var... jag är verkligen livrädd för det..B rammlade ner från våran säng då han var bebis men slog sig inte heller... men fy så otäckt det är och dom KAN ju faktist slå sig illa.

Har hittat ett par jeans jag bara MÅSTE ha till C (ovanligt?) han behöver ju verkligen kläder...not :)

här är bilden iaf...



Dom är ju såååå söta, har snott bilden från Gangstar.se
Gillar Gangstars kläder är söta :)

Har även fått hans söta flugsvamptröja... passar med hans röda velourisar
en dååålig bild:




Laddar uppfler bilder sen, för min dator är lite... hmm ja den gör inte som jag vill :)
vill att Sandras bebis ska komma nu.... är sååååå spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0