Pizza...

gjorde jag igår :)
den blev sååå god :)

när dom är i ugnen:


Jahapp, och Sandras bebis verkar inte allsvillja komma ut, + 2 veckor idag...
hoppas den kommit inatt :)

Lilla C ligger och vila med pappa så jag passar på att slöa lite vid datorn, jobbar kväll idag..
det var inplanerat utbildning på mig i morgon, fast jag var på den förra veckan, blev nog en liten miss.
Skulle få flexa utom det inte var något speciellt...
Hoppas det är nog med folk så jag kan göra det och bli av med lite flextimmar har över 18 timmar...

Nu ska jag nog gå och väcka lillen så han inte sover hela dagen han har sovit länge nu :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaa! Man ska inte vara grinig utan se positivt!! :) Men det är sånna som kommer att sluta själva och bittra..

2008-10-15 @ 22:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0