TRÖTT...

Varför ska lilla C vakna 1000 gånger/natt... man blir såååå trött.

här försöker han iaf smaka på någon liten kille han ser i spegeln.



och jag länktar tills vi får våran nya soffa vi beställt från EM:
Denna fast i mörkbrunt. Den heter hörnsiffa med divan del.


Nu har vi ju bara en 3:a och en fotölj, det är precis så jag Benjamin och H ryms där... men sen då... då Lilla C ska rymmas då vart ska han sitta?
Vi var verkligen tvungen att köpa ny soffa, sen blir det nog  nya sängar till pojkarna.

Ska och jobba lite senare, jobbar kväll.. tror jag är på T med fridisen.

nu ska jag gå och slappa lite... C gick just och vilade med H.
och B spelar supermario 3 :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahaha vad söt casper är! :)



Nä, jag har inte gjort det än! vars går man in och ser det? :) Kram

2008-10-21 @ 22:36:19
URL: http://jennielarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0