Ledig i hela 4 dagar....

Det har varit sååååå skönt  :)
Har varit på stan idag och fikat med min syster och hennes lilla W, också min lilla C förståss :)
Vi har beställt en ny soffa men det skulle ta 6-8 veckor för den att komma, men jag läntar sjukt mycket :) ska bli såååååå skönt med en ny en.
Fast lite lessen är jag för jag hade planerat köpa en symaskin, vill verkligen ha en... (ingen som vill skänka mig en ;) )
Får väl köpa en sedan då man har råd :(  har ju så mycket jag vill sy ju...

I morgon är Sandra beräknad ohhhhhh så spännande... kan inte lilla bebisen titta ut nu :)

också lite bilder


Lilla myskillen


Fina bodyn från moster Annica


Benjamin på bussen :)


Lilla C i köket :)


Min nya fiiiina rååååååsa skurhink  ;)


Busungen


Fina röda byxor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0