Alltså...

Jag är dålig på att uppdatera denna blogg.
Känns som man bara städar, lagar mat och jobbar.
Henki har hunnit ha magsjuka så han har varit hemma från jobbet 2 dagar.
Sjukt kallt är det ute också.
LÄÄÄNGTAR tills kläderna från www.meandi.se kommer :)
Enda tröjan jag tänkte köpa till Benjamin var såklart slut i just den storleken.
Han ville inte ha några kläder därifrån då jag bad honom titta.
Idag  har jag städat och lagat mat, potatis och ugnsgrattinerad (hmm såg felstavat ut) falukorv.

Lite kläder från meandi:
(dåliga bilder fotade med mobilen)


Baksidan på byxan.




Så.
Ska på "syjuntan" ikväll, ska bli kul :)
Nu måste jag gör l ite mer nytta, har lite svårt att sitta har helt galet ont i ryggen.. men bara då jag sitter ner :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaaaa... du är verkligen urkass på att uppdatera.... =)

2009-02-26 @ 11:47:43
Postat av: JennieSt

Sötkorven! :)

2009-03-08 @ 12:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0