Dop i helgen.

Jag har varit på dop i helgen, men jag fick gå innan alla pressenter öppnades :( det är ju så spännande.
Jag jobbade delad tur så det var bara hem och duscha och sen iväg.
Han var så söt å och lillhjärtat.
Isak:


Sandras syster sjöng på dopet och hovar helt fantastiskt duktig på att sjunga.

sen har ju lilla C fått sina fiiina Turkosa velourisar från Småfolk (40% billigare)





I morgon är första RIKTIGA dagen på dagis för lillen.
Tur han har bra fröknar.
Inte som Benjamin han har det inte lätt i skolan, både barn och fröknar behandlar han illa :(
vet inte riktigt hur jag ska ta tag i det... men nått ska göras.
Tänkt själv, gå på dagis och vara omtyckt att dom flesta barnen och fröknarna och sen börja skolan och ingen i princip tycker om honom. :(
Det är så mycket så jag orkar inte ens skriva om det, men det fionns iaf några av personalen på örnässkolan som borde byta jobb, klarar man inte av sitt jobb så ska man byta.
Skulle jag bete mig på det sättet på jobbet skulle jag bli anmäld på en gång, inte för att jag någonsin skulle sänka mig så lågt.
Men men synden brukar ju straffa sig på ett eller annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0