Jaha, länge sedan nu :)

Har bakat och fejat i veckan, fyller ju år i morgon.
Har just satt ihop tårtan, hoppas den håller tills i morgon.

Kavlade sp:n för tunt *suckar* så den sprack på något ställa och så var jag så "smart" att jag veka den dubbel då jag skulle lägga den på tårtan för att den var så tunn.
Så då är det ju såklart ett fiiint vikmärke på tårtan... tur den ska ätas.
Jag gjorde samma fyllning som sist då jag gjorde tårta till jobbet för det var supergott.
Vit chokladfluff, och Hallon färskost mousse. mmmmm.

Igår var vi i skeå, Benjamin fiskade och lekte med Wille mest.
Jag var väl den mesta tiden med lilla C och Marlene i stugan.
Sedan bjöd dom på grillat jag åt kyckling, supergott var det.
Sen färska jordgubbar med grädde och dom var också supergoda.

Och det bästa av allt JAG HAR SEMESTER :)










Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är så DUKTIG på att baka!!

2009-07-24 @ 21:23:25
URL: http://tolvkilon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0